Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Ett futuristiskt typsnitt på ventilkåporna! Fyra ventiler per cylinder.Ett futuristiskt typsnitt på ventilkåporna! Fyra ventiler per cylinder.Ett futuristiskt typsnitt på ventilkåporna! Fyra ventiler per cylinder.
Ett futuristiskt typsnitt på ventilkåporna! Fyra ventiler per cylinder. Foto: Glenn Lindberg

Jaguar XJ220 provkörning

Jaguar XJ220 är en stor bil att hantera, men på rätt vägar är den riktigt skön.Jaguar XJ220 är en stor bil att hantera, men på rätt vägar är den riktigt skön.Jaguar XJ220 är en stor bil att hantera, men på rätt vägar är den riktigt skön.

Foto: Glenn Lindberg

Jaguar XJ220 är en stor bil att hantera, men på rätt vägar är den riktigt skön.

Foto: Glenn Lindberg

Foto: Glenn Lindberg

De täckta strålkastarna visar sig, en inte helt formskön lösning i våra ögon.De täckta strålkastarna visar sig, en inte helt formskön lösning i våra ögon.De täckta strålkastarna visar sig, en inte helt formskön lösning i våra ögon.

Foto: Glenn Lindberg

De täckta strålkastarna visar sig, en inte helt formskön lösning i våra ögon.

Danske tävlingsföraren John Nielsen har vunnit stort med Jaguar och kört denna bilen!Danske tävlingsföraren John Nielsen har vunnit stort med Jaguar och kört denna bilen!Danske tävlingsföraren John Nielsen har vunnit stort med Jaguar och kört denna bilen!

Foto: Glenn Lindberg

Danske tävlingsföraren John Nielsen har vunnit stort med Jaguar och kört denna bilen!

Ur 3,5 liter lockade man fram 542 produktionsanpassade hästkrafter.Ur 3,5 liter lockade man fram 542 produktionsanpassade hästkrafter.Ur 3,5 liter lockade man fram 542 produktionsanpassade hästkrafter.

Foto: Glenn Lindberg

Ur 3,5 liter lockade man fram 542 produktionsanpassade hästkrafter.

Stora sjok av läder och en hel del plast samsas interiört. Detaljkänslan är bristfällig.Stora sjok av läder och en hel del plast samsas interiört. Detaljkänslan är bristfällig.Stora sjok av läder och en hel del plast samsas interiört. Detaljkänslan är bristfällig.

Foto: Glenn Lindberg

Stora sjok av läder och en hel del plast samsas interiört. Detaljkänslan är bristfällig.

Den femväxlade lådan med sin korta spak är skön att hantera.Den femväxlade lådan med sin korta spak är skön att hantera.Den femväxlade lådan med sin korta spak är skön att hantera.

Foto: Glenn Lindberg

Den femväxlade lådan med sin korta spak är skön att hantera.

De fyra mätarna på dörrsidan. Inte så lätta att hålla koll på alla gånger.De fyra mätarna på dörrsidan. Inte så lätta att hålla koll på alla gånger.De fyra mätarna på dörrsidan. Inte så lätta att hålla koll på alla gånger.

Foto: Glenn Lindberg

De fyra mätarna på dörrsidan. Inte så lätta att hålla koll på alla gånger.

Stolarna ser ut som något från ett Hollywood-konstruerat rymdskepp.Stolarna ser ut som något från ett Hollywood-konstruerat rymdskepp.Stolarna ser ut som något från ett Hollywood-konstruerat rymdskepp.

Foto: Glenn Lindberg

Stolarna ser ut som något från ett Hollywood-konstruerat rymdskepp.

Ett futuristiskt typsnitt på ventilkåporna! Fyra ventiler per cylinder.Ett futuristiskt typsnitt på ventilkåporna! Fyra ventiler per cylinder.Ett futuristiskt typsnitt på ventilkåporna! Fyra ventiler per cylinder.

Foto: Glenn Lindberg

Ett futuristiskt typsnitt på ventilkåporna! Fyra ventiler per cylinder.

Racingarvet understrykt genom det motorsport­influerade tanklocket.Racingarvet understrykt genom det motorsport­influerade tanklocket.Racingarvet understrykt genom det motorsport­influerade tanklocket.

Foto: Glenn Lindberg

Racingarvet understrykt genom det motorsport­influerade tanklocket.

Motorn i mitten av bilen och kylarna längst fram. Det är alltså inte här man lägger ölen på kylning.Motorn i mitten av bilen och kylarna längst fram. Det är alltså inte här man lägger ölen på kylning.Motorn i mitten av bilen och kylarna längst fram. Det är alltså inte här man lägger ölen på kylning.

Foto: Glenn Lindberg

Motorn i mitten av bilen och kylarna längst fram. Det är alltså inte här man lägger ölen på kylning.

Stora glasytor både framåt och uppåt ger växthusliknande värmeutveckling i kupén.Stora glasytor både framåt och uppåt ger växthusliknande värmeutveckling i kupén.Stora glasytor både framåt och uppåt ger växthusliknande värmeutveckling i kupén.

Foto: Glenn Lindberg

Stora glasytor både framåt och uppåt ger växthusliknande värmeutveckling i kupén.