Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator

Lexus LS facelift 2013

Exteriört närmar sig LS sina märkessyskon RX och framför allt den mindre sedanen GS, med ett uppdaterat front- och akterparti. Jämfört med nuvarande modell har ingenting gjorts åt profilen på bilen i det i övrigt ganska omfattande faceliftet.
Exteriört närmar sig LS sina märkessyskon RX och framför allt den mindre sedanen GS, med ett uppdaterat front- och akterparti. Jämfört med nuvarande modell har ingenting gjorts åt profilen på bilen i det i övrigt ganska omfattande faceliftet.
Exteriört närmar sig LS sina märkessyskon RX och framför allt den mindre sedanen GS, med ett uppdaterat front- och akterparti. Jämfört med nuvarande modell har ingenting gjorts åt profilen på bilen i det i övrigt ganska omfattande faceliftet.
F Sport ger ett lite kraftigare intryck tack vare ett kjolpaket med nätgrill, sidokjolar, en sänkt fjädring och nya 19-tumshjul.
F Sport ger ett lite kraftigare intryck tack vare ett kjolpaket med nätgrill, sidokjolar, en sänkt fjädring och nya 19-tumshjul.
F Sport ger ett lite kraftigare intryck tack vare ett kjolpaket med nätgrill, sidokjolar, en sänkt fjädring och nya 19-tumshjul.
Under huven har det inte hänt så mycket jämfört med ”vanliga” LS 460 men en Torsendifferential och bromsar från Brembo ska hjälpa LS att bli lite sportigare att köra.
Under huven har det inte hänt så mycket jämfört med ”vanliga” LS 460 men en Torsendifferential och bromsar från Brembo ska hjälpa LS att bli lite sportigare att köra.
Under huven har det inte hänt så mycket jämfört med ”vanliga” LS 460 men en Torsendifferential och bromsar från Brembo ska hjälpa LS att bli lite sportigare att köra.
Interiört är det mesta sig likt men Lexus har satsat på att uppdatera instrumentbrädan med nya färger och material.
Interiört är det mesta sig likt men Lexus har satsat på att uppdatera instrumentbrädan med nya färger och material.
Interiört är det mesta sig likt men Lexus har satsat på att uppdatera instrumentbrädan med nya färger och material.
Dessutom har man passat på att installera en 12,3-tums skärm som enligt Lexus är stor nog för att titta på en stor kartbild samtidigt som man kan kontrollera andra funktioner i bilen.
Dessutom har man passat på att installera en 12,3-tums skärm som enligt Lexus är stor nog för att titta på en stor kartbild samtidigt som man kan kontrollera andra funktioner i bilen.
Dessutom har man passat på att installera en 12,3-tums skärm som enligt Lexus är stor nog för att titta på en stor kartbild samtidigt som man kan kontrollera andra funktioner i bilen.
Under huven är det fortsatt två motorer som finns som alternativ i olika trimnivåer. För LS 460 betyder det sex nya hästkrafter upp till 386 hästar och 497 newtonmeter i den 4,6 liter stora V8:an.
Under huven är det fortsatt två motorer som finns som alternativ i olika trimnivåer. För LS 460 betyder det sex nya hästkrafter upp till 386 hästar och 497 newtonmeter i den 4,6 liter stora V8:an.
Under huven är det fortsatt två motorer som finns som alternativ i olika trimnivåer. För LS 460 betyder det sex nya hästkrafter upp till 386 hästar och 497 newtonmeter i den 4,6 liter stora V8:an.
I fyrhjulsdrivna LS 460 är den nya effektsiffran 360 hästkrafter och 470 newtonmeter vilket ger en accelerationstid upp till hundra på 5,9 sekunder. Väljer man bakhjulsdrift tar samma acceleration 5,4 sekunder.
I fyrhjulsdrivna LS 460 är den nya effektsiffran 360 hästkrafter och 470 newtonmeter vilket ger en accelerationstid upp till hundra på 5,9 sekunder. Väljer man bakhjulsdrift tar samma acceleration 5,4 sekunder.
I fyrhjulsdrivna LS 460 är den nya effektsiffran 360 hästkrafter och 470 newtonmeter vilket ger en accelerationstid upp till hundra på 5,9 sekunder. Väljer man bakhjulsdrift tar samma acceleration 5,4 sekunder.
Det andra motoralternativet i hybriden LS 600h har lämnats orört och ger precis som förut en totaleffekt på 438 hästkrafter från den fem liter stora V8:an som skickar upp LS i hundra kilometer i timmen på 5,5 sekunder. Toppfarten begränsas elektroniskt till 210 kilometer i timmen.
Det andra motoralternativet i hybriden LS 600h har lämnats orört och ger precis som förut en totaleffekt på 438 hästkrafter från den fem liter stora V8:an som skickar upp LS i hundra kilometer i timmen på 5,5 sekunder. Toppfarten begränsas elektroniskt till 210 kilometer i timmen.
Det andra motoralternativet i hybriden LS 600h har lämnats orört och ger precis som förut en totaleffekt på 438 hästkrafter från den fem liter stora V8:an som skickar upp LS i hundra kilometer i timmen på 5,5 sekunder. Toppfarten begränsas elektroniskt till 210 kilometer i timmen.
LS 600h
LS 600h
LS 600h
Mpnga fler bilder på nya Lexus LS hittar du på länken nedan!
Mpnga fler bilder på nya Lexus LS hittar du på länken nedan!
Mpnga fler bilder på nya Lexus LS hittar du på länken nedan!
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h
LS 600h