Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Teknikens Världs David Lilja är i spanska Sevilla och provkör femte generationen BMW M5. En bil som imponerar på honom trots att BMW övergett sugmotorn till förmån för mindre cylindervolym med turbo.
Teknikens Världs David Lilja är i spanska Sevilla och provkör femte generationen BMW M5. En bil som imponerar på honom trots att BMW övergett sugmotorn till förmån för mindre cylindervolym med turbo.
Teknikens Världs David Lilja är i spanska Sevilla och provkör femte generationen BMW M5. En bil som imponerar på honom trots att BMW övergett sugmotorn till förmån för mindre cylindervolym med turbo.
Teknikens Världs David Lilja är i spanska Sevilla och provkör femte generationen BMW M5. En bil som imponerar på honom trots att BMW övergett sugmotorn till förmån för mindre cylindervolym med turbo.

Nya BMW M5

Teknikens Världs David Lilja är i spanska Sevilla och provkör femte generationen BMW M5. En bil som imponerar på honom trots att BMW övergett sugmotorn till förmån för mindre cylindervolym med turbo.
Teknikens Världs David Lilja är i spanska Sevilla och provkör femte generationen BMW M5. En bil som imponerar på honom trots att BMW övergett sugmotorn till förmån för mindre cylindervolym med turbo.
Teknikens Världs David Lilja är i spanska Sevilla och provkör femte generationen BMW M5. En bil som imponerar på honom trots att BMW övergett sugmotorn till förmån för mindre cylindervolym med turbo.

Teknikens Världs David Lilja är i spanska Sevilla och provkör femte generationen BMW M5. En bil som imponerar på honom trots att BMW övergett sugmotorn till förmån för mindre cylindervolym med turbo.

I en sportbil vill många se en manuell växellåda, men det vill inte BMW när det gäller M5.
I en sportbil vill många se en manuell växellåda, men det vill inte BMW när det gäller M5.
I en sportbil vill många se en manuell växellåda, men det vill inte BMW när det gäller M5.

I en sportbil vill många se en manuell växellåda, men det vill inte BMW när det gäller M5.

I dag kan du bara få manuell växellåda till BMW M5 om du köper din bil i USA.
I dag kan du bara få manuell växellåda till BMW M5 om du köper din bil i USA.
I dag kan du bara få manuell växellåda till BMW M5 om du köper din bil i USA.

I dag kan du bara få manuell växellåda till BMW M5 om du köper din bil i USA.

Men även där lever den manuella lådan på lånad tid.
Men även där lever den manuella lådan på lånad tid.
Men även där lever den manuella lådan på lånad tid.

Men även där lever den manuella lådan på lånad tid.