Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator

Provkörning: Audi e-tron

Som Audi e-tron är konstruerad i dag vägen den drygt två ton. När produktionsbilen är klar ska vikten vara nere i cirka 1 600 kilo.
Som Audi e-tron är konstruerad i dag vägen den drygt två ton. När produktionsbilen är klar ska vikten vara nere i cirka 1 600 kilo.
Som Audi e-tron är konstruerad i dag vägen den drygt två ton. När produktionsbilen är klar ska vikten vara nere i cirka 1 600 kilo.

Som Audi e-tron är konstruerad i dag vägen den drygt två ton. När produktionsbilen är klar ska vikten vara nere i cirka 1 600 kilo.

Helt plötsligt stoppas vi av tre polisbilar. Men de ville bara titta närmare på bilen ...
Helt plötsligt stoppas vi av tre polisbilar. Men de ville bara titta närmare på bilen ...
Helt plötsligt stoppas vi av tre polisbilar. Men de ville bara titta närmare på bilen ...

Helt plötsligt stoppas vi av tre polisbilar. Men de ville bara titta närmare på bilen ...

Precis som andra prototyper är stolarna snygga att se på men värdelösa att använda.
Precis som andra prototyper är stolarna snygga att se på men värdelösa att använda.
Precis som andra prototyper är stolarna snygga att se på men värdelösa att använda.

Precis som andra prototyper är stolarna snygga att se på men värdelösa att använda.

Foto: PICTURE-SERVICE

Pekskärmen mellan instrumentrundlarna fungerar klanderfritt.
Pekskärmen mellan instrumentrundlarna fungerar klanderfritt.
Pekskärmen mellan instrumentrundlarna fungerar klanderfritt.

Foto: PICTURE-SERVICE

Pekskärmen mellan instrumentrundlarna fungerar klanderfritt.

Foto: PICTURE-SERVICE

Foto: PICTURE-SERVICE

E-tron ska kunna laddas i ett vanligt 230-voltsuttag.
E-tron ska kunna laddas i ett vanligt 230-voltsuttag.
E-tron ska kunna laddas i ett vanligt 230-voltsuttag.

Foto: PICTURE-SERVICE

E-tron ska kunna laddas i ett vanligt 230-voltsuttag.