Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Roadsterversionen får trots leendet inte Frodins hjärta att klappa lika fort som coupén.Roadsterversionen får trots leendet inte Frodins hjärta att klappa lika fort som coupén.Roadsterversionen får trots leendet inte Frodins hjärta att klappa lika fort som coupén.
Roadsterversionen får trots leendet inte Frodins hjärta att klappa lika fort som coupén.

Provkörning av Audi TT RS Coupé och Roadster

Roadsterversionen får trots leendet inte Frodins hjärta att klappa lika fort som coupén.Roadsterversionen får trots leendet inte Frodins hjärta att klappa lika fort som coupén.Roadsterversionen får trots leendet inte Frodins hjärta att klappa lika fort som coupén.

Roadsterversionen får trots leendet inte Frodins hjärta att klappa lika fort som coupén.

S-knappen placerad till vänster på kardantunneln vill du alltid ha intryckt.S-knappen placerad till vänster på kardantunneln vill du alltid ha intryckt.S-knappen placerad till vänster på kardantunneln vill du alltid ha intryckt.

S-knappen placerad till vänster på kardantunneln vill du alltid ha intryckt.

19 400 kronor kostar det att höja fartspärren från 250 till 280 km/h, då ingår också kolfiber i motorutrymmet.19 400 kronor kostar det att höja fartspärren från 250 till 280 km/h, då ingår också kolfiber i motorutrymmet.19 400 kronor kostar det att höja fartspärren från 250 till 280 km/h, då ingår också kolfiber i motorutrymmet.

19 400 kronor kostar det att höja fartspärren från 250 till 280 km/h, då ingår också kolfiber i motorutrymmet.

På de svensksålda bilarna blir 19 tumshjul standard, i övriga Europa mestadels 18 tum som standard.På de svensksålda bilarna blir 19 tumshjul standard, i övriga Europa mestadels 18 tum som standard.På de svensksålda bilarna blir 19 tumshjul standard, i övriga Europa mestadels 18 tum som standard.

På de svensksålda bilarna blir 19 tumshjul standard, i övriga Europa mestadels 18 tum som standard.

Bort med det icke-användbara baksätet samt 100 kilo utrustning och TT RS Clubsport vore en dröm. Audi kan dock inte bekräfta planerna.Bort med det icke-användbara baksätet samt 100 kilo utrustning och TT RS Clubsport vore en dröm. Audi kan dock inte bekräfta planerna.Bort med det icke-användbara baksätet samt 100 kilo utrustning och TT RS Clubsport vore en dröm. Audi kan dock inte bekräfta planerna.

Bort med det icke-användbara baksätet samt 100 kilo utrustning och TT RS Clubsport vore en dröm. Audi kan dock inte bekräfta planerna.

Den fasta vingen bak kan utan kostnad bytas mot en diskretare sak som fälls upp automatiskt. Klart mer smakfullt.Den fasta vingen bak kan utan kostnad bytas mot en diskretare sak som fälls upp automatiskt. Klart mer smakfullt.Den fasta vingen bak kan utan kostnad bytas mot en diskretare sak som fälls upp automatiskt. Klart mer smakfullt.

Den fasta vingen bak kan utan kostnad bytas mot en diskretare sak som fälls upp automatiskt. Klart mer smakfullt.

Audi ligger nästan i Porscheklass när de tar betalt för extrautrustningen.Audi ligger nästan i Porscheklass när de tar betalt för extrautrustningen.Audi ligger nästan i Porscheklass när de tar betalt för extrautrustningen.

Audi ligger nästan i Porscheklass när de tar betalt för extrautrustningen.