Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Under huven sitter tvålitersmotorn från B 200. Motorn har försetts  med ett extra insprutningssystem för gas.Under huven sitter tvålitersmotorn från B 200. Motorn har försetts  med ett extra insprutningssystem för gas.Under huven sitter tvålitersmotorn från B 200. Motorn har försetts  med ett extra insprutningssystem för gas.
Under huven sitter tvålitersmotorn från B 200. Motorn har försetts med ett extra insprutningssystem för gas.

Provkörning av Mercedes B 170 NGT

Under huven sitter tvålitersmotorn från B 200. Motorn har försetts  med ett extra insprutningssystem för gas.Under huven sitter tvålitersmotorn från B 200. Motorn har försetts  med ett extra insprutningssystem för gas.Under huven sitter tvålitersmotorn från B 200. Motorn har försetts  med ett extra insprutningssystem för gas.

Under huven sitter tvålitersmotorn från B 200. Motorn har försetts med ett extra insprutningssystem för gas.

Bagageutrymmet är i princip orört, men under golvet ligger gastankar i stället för reservhjul.Bagageutrymmet är i princip orört, men under golvet ligger gastankar i stället för reservhjul.Bagageutrymmet är i princip orört, men under golvet ligger gastankar i stället för reservhjul.

Bagageutrymmet är i princip orört, men under golvet ligger gastankar i stället för reservhjul.

I displayen syns hur mycket gas som finns kvar. Man växlar mellan gas- och bensindrift med knappar på ratten.I displayen syns hur mycket gas som finns kvar. Man växlar mellan gas- och bensindrift med knappar på ratten.I displayen syns hur mycket gas som finns kvar. Man växlar mellan gas- och bensindrift med knappar på ratten.

I displayen syns hur mycket gas som finns kvar. Man växlar mellan gas- och bensindrift med knappar på ratten.