Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Bilden ljuger – McLaren-förare kommer aldrig behöva se den här synen.
Bilden ljuger – McLaren-förare kommer aldrig behöva se den här synen.
Bilden ljuger – McLaren-förare kommer aldrig behöva se den här synen.
Bilden ljuger – McLaren-förare kommer aldrig behöva se den här synen. Foto: Patrik Lindgren

McLaren 650S Spider mot Porsche 911 Turbo S mot Lamborghini Huracán

Huracán, 911 Turbo S och 650S Spider utgör en 1 820 hk och 1 938 Nm stark trio.
Huracán, 911 Turbo S och 650S Spider utgör en 1 820 hk och 1 938 Nm stark trio.
Huracán, 911 Turbo S och 650S Spider utgör en 1 820 hk och 1 938 Nm stark trio.

Foto: Patrik Lindgren

Huracán, 911 Turbo S och 650S Spider utgör en 1 820 hk och 1 938 Nm stark trio.

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Bilden ljuger – McLaren-förare kommer aldrig behöva se den här synen.
Bilden ljuger – McLaren-förare kommer aldrig behöva se den här synen.
Bilden ljuger – McLaren-förare kommer aldrig behöva se den här synen.

Foto: Patrik Lindgren

Bilden ljuger – McLaren-förare kommer aldrig behöva se den här synen.

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Visst syns arvet både från Countach och Diablo. Diskreta Gallardo är dock frånvarande.
Visst syns arvet både från Countach och Diablo. Diskreta Gallardo är dock frånvarande.
Visst syns arvet både från Countach och Diablo. Diskreta Gallardo är dock frånvarande.

Foto: Patrik Lindgren

Visst syns arvet både från Countach och Diablo. Diskreta Gallardo är dock frånvarande.

Huracán ger oss en föraning om hur nya Audi R8 kommer att bete sig.
Huracán ger oss en föraning om hur nya Audi R8 kommer att bete sig.
Huracán ger oss en föraning om hur nya Audi R8 kommer att bete sig.

Foto: Patrik Lindgren

Huracán ger oss en föraning om hur nya Audi R8 kommer att bete sig.

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

McLaren döljer sina bakljus bakom 80-talsdoftande, men snygg hönstrappa.
McLaren döljer sina bakljus bakom 80-talsdoftande, men snygg hönstrappa.
McLaren döljer sina bakljus bakom 80-talsdoftande, men snygg hönstrappa.

Foto: Patrik Lindgren

McLaren döljer sina bakljus bakom 80-talsdoftande, men snygg hönstrappa.

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Turbovingen avslöjar att det inte går så fort. Den höjs i två steg, det första vid 120 km/h.
Turbovingen avslöjar att det inte går så fort. Den höjs i två steg, det första vid 120 km/h.
Turbovingen avslöjar att det inte går så fort. Den höjs i två steg, det första vid 120 km/h.

Foto: Patrik Lindgren

Turbovingen avslöjar att det inte går så fort. Den höjs i två steg, det första vid 120 km/h.

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren

Foto: Patrik Lindgren