Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Tidiga BMW i3 hade en räckvidd på, officiellt, 19 mil. I medvind och nedförsbacke, får man anta. Dagens i3 klarar 30 mil, även i realistiska förhållanden.Tidiga BMW i3 hade en räckvidd på, officiellt, 19 mil. I medvind och nedförsbacke, får man anta. Dagens i3 klarar 30 mil, även i realistiska förhållanden.Tidiga BMW i3 hade en räckvidd på, officiellt, 19 mil. I medvind och nedförsbacke, får man anta. Dagens i3 klarar 30 mil, även i realistiska förhållanden.
Tidiga BMW i3 hade en räckvidd på, officiellt, 19 mil. I medvind och nedförsbacke, får man anta. Dagens i3 klarar 30 mil, även i realistiska förhållanden. Foto: Patrik Lindgren

Erik Andrén: BMW i3 – ett annorlunda syskon

Premium Vår nya artikelserie bjuder på redaktions–medlemmarnas högst personliga svar på en av livets viktigaste frågor. Näst på tur är Erik Andrén som här och nu reder ut vilken bil du ska ha.

LÄS PREMIUM GRATIS I EN VECKA

Få tillgång till hela Expressens digitala värld.

Allt detta ingår:

  • Alla artiklar på Expressen.se och i Expressen–appen
  • E-tidningen – upptäck dagens Expressen och utvalda magasin
  • Dela din prenumeration med upp till 3 personer
  • Ingen bindningstid – säg upp när du vill
Alla läsare kan använda den fria provperioden en gång. Därefter är priset 89 kr/mån. Tillsvidareprenumeration. Ingen bindningstid – säg upp när du vill.

Genom att klicka på “STARTA PREMIUM” godkänner du Bonnier News AB:s (org.nr. 559080-0917) prenumerationsvillkor för Expressen Premium och bekräftar att du tagit del av personuppgiftspolicyn. Av tekniska skäl kan ett belopp på 1 kr komma att reserveras på ditt konto, men betalas tillbaka inom kort.