Volvo gör succé på mässa
Efterfrågan på att få köpa och provköra bilarna på mässan är betydligt större än sist det var bilmässa i England. Efter en vecka är förväntningarna för hela mässan redan slagna och speciellt populär har en offroad-provkörning av XC90 varit. Över 5 200 personer har testat suvens grepp.
- Med helt nya C70 och S80 plus det tuffa C30-konceptet förväntade vi oss ett stort intresse från mässbesökarna men detta har överträffat våra förväntningar, säger Volvos PR-chef John Lefley.
Mässan pågår över helgen och intresset väntas vara lika stort då i Volvos monter.
Teknikens Värld erbjuder möjligheten att kommentera artiklar. Vi tar bort inlägg som vi bedömer är olämpliga. Kommentarer granskas inte i förväg. Kommentarerna omfattas inte av utgivaransvaret enligt yttrandefrihetslagen och de är inte heller en del av den grundlagsskyddade databasen expressen.se