Teknikens Värld nummer 23 / 1999
Ledaren
"Japaner pratar inte engelska, de har ju japanskan. Men efter någon minut kommer en ny yasuragikvinna i luren"
Prov: BMW X5
Kan en BMW som går på styltor vara rolig att köra?
Tokyo, bilsalongen som ger gott humör
En vandring på den behagligt kompakta bilsalongen i Tokyo väcker både nyfikenhet och glädje.
Och ännu en bilsalong: London
Rover 200 byter näsa och namn (Rover 25) - sensation!
Press-stopp med nästa Jaguar XJ8
Under skalet från en S-type döljer sig nästa stora Jaguar.
Bilarna som vill bli Årets bil
Dags att utse Årets Bil i Europa. Dag E Hogsten går i genom startfältet.
Test: Golf V6 4Motion mot Xantia Activa V6
Diskreta karosser. Morrande V6-motorer. Fyrhjulsdrift eller aktiv fjädring? Testlaget åker till Värmland.
Test: Vi sätter VINTERDÄCKEN på det torra
Kan man köra dubbfritt året runt och på sätt spara pengar? Vi provar vinterdäck på barmark och korar det allra bästa.
Begagnat: Rätt pris på begbilen
Teknikens Världs unika prislista över begagnade bilar kompletteras med initierad krönika av Staffan Borglund.
Motorsport - en ren skrivbordsprodukt?
Ska motortävlingarna avgöras jurister i fortsättningen? Peo Kjellström är orolig över tendenserna inom sporten.
Prov: Suzuki Alto
Sveriges billigaste bil - och bästa?
Prov: Seat Ibiza
Nytt utseende, nya motoralternativ. Gillar vi den?
Test: Alfa 166, Audi A6 och Saab 9-5 Aero
9-5 Aero är kanske den bästa bil Saab någonsin byggt. Betyder det att den slår Alfa och Audi? Vi testar. Hårt.
Dag E Hogsten
Rattflåset
Kommentera artikel
Teknikens Värld erbjuder möjligheten att kommentera artiklar. Vi tar bort inlägg som vi bedömer är olämpliga. Kommentarer granskas inte i förväg. Kommentarerna omfattas inte av utgivaransvaret enligt yttrandefrihetslagen och de är inte heller en del av den grundlagsskyddade databasen expressen.se