Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Fronten består av mer luftintag än kaross, intrycket är argsint. Precis som ägarna önskar sig. Extra stora 21-tumshjul (fram 285/35, bak 325/30) är tillval.Fronten består av mer luftintag än kaross, intrycket är argsint. Precis som ägarna önskar sig. Extra stora 21-tumshjul (fram 285/35, bak 325/30) är tillval.Fronten består av mer luftintag än kaross, intrycket är argsint. Precis som ägarna önskar sig. Extra stora 21-tumshjul (fram 285/35, bak 325/30) är tillval.
Fronten består av mer luftintag än kaross, intrycket är argsint. Precis som ägarna önskar sig. Extra stora 21-tumshjul (fram 285/35, bak 325/30) är tillval.

Provkörning av BMW X6 M

Premium Skvadern är ett svenskt sagodjur med harens framdel och bakdel från en tjäder. Nu har historien letat sig ner till tyska Bayern, BMW X6 M är inget annat än ett sagolikt sammelsurium.

Första intrycket

I princip en fyrhjulsdriven M5. På styltor. Mixen är total och anrättningen gör inte bort sig, inte ens på bana. En markör för BMW själva – och X6 M-ägarna.

Skvader

8/10

Prisvärd

3/10