Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Den nya fronten är betydligt kaxigare och i stil med Fords Kinetic design.Den nya fronten är betydligt kaxigare och i stil med Fords Kinetic design.Den nya fronten är betydligt kaxigare och i stil med Fords Kinetic design.
Den nya fronten är betydligt kaxigare och i stil med Fords Kinetic design.

Provkörning av Ford C-Max 1,8 Flexifuel

Premium Förfinad exteriör, detaljjusterad interiör men samma gamla trötta etanolmotor. Miljöbilsrabatten gör ändå att de flesta väljer denna motor till C-Max – en körglad höghusversion av Ford Focus.

Första intrycket #126

Det nya utseendet är ett fall framåt, men den förbättrade inredningen är ändå inte helt bra. Etanolmotorn lika trist som tidigare, det körglada chassit är räddningen.