Provkörning av Jeep Renegade 2,0 MultiJet 170 4WD Trailhawk
Projektledningen för nya Jeep Renegade står framför oss samlade journalister och beklagar att Jeep under en tioårsperiod byggt bilar som folk inte vill ha. De syftar framför allt på Compass, en kass bil som inte hade någon riktning. Plastig, ful och trist.
Första intrycket
Terrängkompetent som ingen klasskamrat, trevlig på vägen och finns dessutom i en version för icke naturintresserade. Tvåhjulsdriven asfaltsblomma.
Jeepish
9/10
Prisvärd
6/10
Är du redan prenumerant, logga in för att läsa.Logga in
Expressen Premium - Digital prenumeration
Teknikens Värld är nu en del av
Prenumerera på Expressen Premium för att ta del av allt vårt innehåll.
- Första veckan är gratis för alla nya prenumeranter
- Därefter är priset 89 kr/mån
- Digital tillsvidareprenumeration
- Ingen bindningstid – säg upp online när du vill
Genom att klicka på "STARTA PREMIUM" godkänner du Bonnier News AB:s (org.nr. 559080-0917) prenumerationsvillkor för Expressen Premium och bekräftar att du tagit del av personuppgiftspolicyn. Av tekniska skäl kan ett belopp på 1 kr komma att reserveras på ditt konto, men betalas tillbaka inom kort.
Kommentera artikel
Teknikens Värld erbjuder möjligheten att kommentera artiklar. Vi tar bort inlägg som vi bedömer är olämpliga. Kommentarer granskas inte i förväg. Kommentarerna omfattas inte av utgivaransvaret enligt yttrandefrihetslagen och de är inte heller en del av den grundlagsskyddade databasen expressen.se