Ser sidan konstig ut?

Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?

MobilTabletDator
Lexus fortsätter med den aggressiva designen de började med i och med NX i fjol. Nytt är den svävande taklinjen vid C-stolpen.Lexus fortsätter med den aggressiva designen de började med i och med NX i fjol. Nytt är den svävande taklinjen vid C-stolpen.Lexus fortsätter med den aggressiva designen de började med i och med NX i fjol. Nytt är den svävande taklinjen vid C-stolpen.
Lexus fortsätter med den aggressiva designen de började med i och med NX i fjol. Nytt är den svävande taklinjen vid C-stolpen.

Provkörning av Lexus RX 450h

Premium Det verkar som om Lexus utvecklingsavdelning var färdiga med hybriddrivlinan – fokus har i stället legat på ökad trivsel för de åkande. Ännu lägre ljudnivå och en helt magisk komfort är resultatet.

Det här är nytt!

Hela bilen: Allt är nytt.

Längden: Själva bilen är tolv centimeter längre, och hjulbasen fem centimeter längre.

AVS: Adaptive Variable Suspension. Fjädring som sväljer alla gupp i hela världen. Mest tack vare…

… Roll Skyhook Control: Ett system som håller bilen slät mot vägbanan. Trots att vägbanan inte alls är slät.