Ser sidan konstig ut?Din skärm är smalare än innehållet på denna sida. Vill du visa teknikensvarld i ett bättre anpassat format?MobilTabletDator
Aerodynamik Kör snålare med bakvänd takbox Konsument Magna visar böjbara karosspaneler Miljö och teknik Brabus sänker luftmotståndet på Mercedes EQS Elbil och laddhybrid Hyundai Ioniq 6 officiell Elbil och laddhybrid Spirit of Ecstacy krymper Elbil och laddhybrid SUV med formelbilsteknik Elbil och laddhybrid BMW visar ny snål fälgdesign Elbil och laddhybrid Första bilden på Gordon Murrays T.50 – uppföljaren till McLaren F1 Bil och trafik Lightyear One är världens mest aerodynamiska bil Elbil och laddhybrid Hispano Suiza Carmen går sin egen väg Elbil och laddhybrid Nya Audi R8 LMS GT3 – lättare och säkrare racer från Ingolstadt Motorsport Få Teknikens Världs exklusiva nyhetsbrev – utan kostnadGenom att lämna din e-postadress bekräftar du att du har läst Bonnier News ABs personuppgiftspolicy. Nej, det är inget fel på bakvingen! Motorsport AMG-bossen: Project One kan utmana alla tiders Ringenrekord Bil och trafik Nya Zenvo TSR-S – mer dansk downforce Bil och trafik Koenigsegg visar Regera med Aero Package Bil och trafik Hemmabygget som är banans skräck Motorsport Dubbel downforce hos nya McLaren-bilen Bil och trafik Så jobbar Fords nya vinge Bil och trafik Mercedes Concept IAA officiell – silverpilen som ändrar form Bil och trafik Beviset: utan bakvinge är det kört Motorsport Visa fler